31 травня 2018 року

31 травня 2018 року проведено тематичний короткостроковий семінар «Актуальні питання надання адміністративних послуг» для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг м.Києва.

4

 

Під час навчання розглянуті питання новацій у законодавстві з питань реєстрації речових прав нерухомого майна,  процедурні питання реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, вимоги до оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID – карток. Для розкриття зазначених питань запрошено  заступника начальника управління – начальника відділу  по координації місця проживання та перебування Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Гайдамаку Наталю Анатоліївну.

Адміністративні послуги є однією з найчутливіших сфер у взаємовідносинах «громадянин-держава», «юридична особа- держава».

Учасники семінару отримали та поглибили знання з надання адміністративних послуг. Протягом навчання адміністратори мали змогу ставити запитання та отримати на них конструктивну відповідь.

У Центрах надання адміністративних послуг створені умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, скорочення та спрощення процедур отримання ними усіх необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб адміністративних органів.  Основними принципами у роботі з відвідувачами у Центрі є ввічливе ставлення до кожної людини, розуміння проблем, з якими звертаються до них відвідувачі, прагнення максимально швидко знайти їх рішення. Тому,провідний науковий співробітник Інституту спецзв’язку та захисту інформації НТУ КПІ ім.І.Сікорського, кандидат наук з державного управління, доцент Синицина Наталія Георгіївна детально зупинилася на розгляді теми «Клієнтоорієнтовані технології у процесі надання адміністративних послуг».

Навчання пройшло в теплій, щирій атмосфері.